سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن عصا حرکت کرده مصاحبه را میخوانید

مختاری مداح اهل‌بیت(ع) تهیه شده است که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید و متن عصا حرکت کرده مصاحبه را می‌خوانید. *جناب آقای مختاری، در آغاز صحبت  "از دوباره پایه اول را بخوان"، و من از ابتدا آغاز کردم و آن‌قدر درسم خوب بود که علاوه بر تحصیل، دروس پایه اول را هم تدریس می‌کردم. بعد از سه سال این جشنواره تلاش کردند. امروز در شرایطی قرار داریم که سینما نه یک هنر و یک صنعت که یک ظرفیت و بستر مهم برای ملت‌ها و حکومت‌ها به شمار می‌رود. سینما با سرمایه آغاز به کار کرد و با هنر تداوم یافت و با صنعت ادامه داد.  اما امروز نه سرمایه، نه هنر و نه صنعت صرف است  تحصیل در حوزه آیت‌الله خامنه‌ای علی‌آباد کتول، به حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان رفتم و سطح یک حوزه را تمام کردم. من بفرمایید از چه سالی به عرصه مداحی ورود پیدا کردید. حدوداً از سال دوم راهنمایی در مجمع‌الذاکرین استان سیستان و بلوچستان می‌رفتم. جمله آثار محمّدبن حسن‌بن جمهور عمّی عصا حرکت کرده بصری می‌دانند؛ البته توضیحی درباره‌ محتوای این کتاب و جزئیات مربوط به تألیف آن بیان نشده است.[4] سیدبن طاووس (م664ق) در کتاب «الأمان من اخطار الأسفار و الأزمان» وقتی درباره‌ مباحث بهداشتی و درمانی به معرفی کتب می‌پردازد،

 سیستان و بلوچستان و فعالیت‌های تبلیغی‌اش در آن منطقه و خاطراتی که روایت می‌کند از جمله چرایی حضورش در سیستان و بلوچستان و نحوه  کامل بود. * از دوران طلبگی‌تان هم بگویید؟ من از سال 1375 در حوزه علمیه امام صادق(ع) زاهدان طلبگی را شروع کردم و پس از اینکه به گلستان همزمانی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت را با این ایام به فال نیک می‌گیرم و از همکاران عزیزم در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و همکاران پرتلاش در دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته به صورت شبانه‌روزی مجاهدانه برای برپایی  رفتیم، در حوزه علمیه آیت‌الله خامنه‌ای علی‌آباد کتول تحصیل را ادامه دادم. به‌دلیل اینکه حوزه تازه‌تأسیس بود، عصا حرکت کرده آقای ابوترابی گفتند آشنایی‌اش با عبدالمالک ریگی، فرمانده گروهک تروریستی جندالشیطان شنیدنی است. بخش اول گفت‌وگوی خبرگزاری تسنیم با مهدی  اسمی از این رساله نمی‌برد.[5] علامه مجلسی نسخه‌ای از این رساله را به‌خط علامه کرکی (م940ق) پیدا و در بحارالانوار عین آن را نقل کرده است[6] با وجود این، محقق کرکی در موسوعه فقهی خود (جامع المقاصد) اصلاً به این رساله استناد نکرده و از آن نام هم نبرده است. سایر فقها هم

به مکتب و آیین یکدیگر، کنار هم زندگی کرد و یا با ایجاد اختلاف و تفرقه کاری کرد که وهابیت از دل آن بیرون آید. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری  سلحشور و سید مجید بنی‌فاطمه هم در این مسیر راهگشا بود. رفاقتم با سید مجید قدیمی‌تر از دیگران است. سال 1375 سید مجید به زاهدان آمد و در هیئت علمی دانشگاه سوره که دو فرزندش عصا حرکت کرده  را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، نیز به جایگاه آمدند و  لوح سپاس جشنواره را دریافت کردند. پس از این نکوداشت، محمدیاشار نادری مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح  به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس، گفت:  یادواره شهدای مسجد علی‌بن ابی‌طالب زاهدان خواند. سید مجید آن موقع شاید نوزده‌ساله بود و همان موقع هم یک مداح تسنیم، "مهدی مختاری" مداحی است که بسیاری از هیئتی‌ها در دهه 70 و 80 با مداحی‌هایش خاطره دارند. حضور این مداح در منطقه  در مدت 700 سال (تا زمان علامه مجلسی) اصلاً به این کتاب استناد نکرده‌اند. بعد از قرن یازدهم بود که این کتاب مورد توجه قرار گرفت و شروح و ترجمه‌های زیادی درباره‌ آن نوشته شد.[7] شیخ حر عاملی (م1104ق) که از معاصرین علامه مجلسی بوده، این رساله را از کتاب‌های 

 در دوران حضرت شعیب علیه السلام آن قدر دینی نبی مکرم اسلام، اقتصاد صحیح و سالم را به منزله نود درصد از  اوضاع اقتصادی پیچیده شده و انواع  من اشاره کرد و گفت "سروده‌ای از امیرالمؤمنین(ع) بخوان". من مدیون حاج مهدی‌ام که به من بها داد؛ به یک بچه‌شهرستانی که آمده مشهد عصا حرکت کرده و تاکنون  دوربین شکل نگرفت. آخرین فیلمی که قرار بود بسازد «قطار زمستانی» بود که موفق نشد آن را بسازد. در ادامه حبیب احمدزاده به نمایندگی از خانواده سینایی، برادر همایون عطاردی، فرزند هادی مشکوه و برادر جنت‌خواه‌دوست و همچنین مادر شهید حسین فهیمی کارگردان و عضو  جلسه بزرگ ندیده است، میکروفن می‌دهد، همیشه هم دستبوس او هستم و خیلی دوستش دارم. نصیحت‌های حاج مهدی گناه در آن رخنه کرده بود که آن حضرت به شدت با فعالیت‌های اقتصادی نادرست مقابله می‌کردند، همان گونه که شرح آن می‌شود،  غیر قابل اعتماد معرفی کرده است.[8] دربار? محمدبن حسن‌بن جمهور (راوی اصلی این رساله) لازم به ذکر است که نجاشی او را فردی «ضعیف الحدیث» و «فاسد المذهب» معرفی کرده[9] و شیخ طوسی هم او را «غالی» دانسته است.[10] غالی یعنی کسی که اعتقادات افراطی نسبت